W naszym sklepie internetowym oferujemy możliwość zwrotu towarów, które są nieotwarte i nieuszkodzone. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące procedury zwrotu.
1. Warunki Zwrotu
- · Zwrot porduktu możliwy jest jedynie w przypadku produktu fabrycznie zamkniętego.
- · Zwrot należy zgłosić w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
2. Jak Zgłosić Zwrot?
Aby zgłosić zwrot, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Przygotuj wiadomość e-mail, która będzie zawierała:
- · Imię i nazwisko,
- · Numer zamówienia,
- · Opis produktu, który chcesz zwrócić,
- · Powód zwrotu.
- Wyślij wiadomość e-mail na adres: info@galaxycosmetics.pl
3. Koszty Zwrotu
Koszt zwrotu towaru pokrywa klient, chyba że zwrot jest wynikiem błędu sklepu (np. wysłanie niewłaściwego produktu). Koszt zwrotu zależy od wybranego sposobu wysyłki i nie jest refundowany, chyba że zamówienie jest nieprawidłowe lub uszkodzone.
4. Jak Odesłać Towar?
Po zaakceptowaniu zgłoszenia zwrotu:
- · Opakuj produkt w oryginalne opakowanie, w którym został dostarczony.
- · Wyślij towar na adres: Gliniana 8A, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Upewnij się, że przesyłka jest odpowiednio zabezpieczona, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.
5. Zwrot Pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru:
- · Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na konto użyte do płatności,
- · Proces zwrotu pieniędzy zajmuje zazwyczaj 14 dni roboczych.
O wszelkich decyzjach i postępach będziesz informowany drogą e-mailową.
6. Reklamacje Zwrotów
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zwrotem lub masz pytania dotyczące procedury, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: info@galaxycosmetics.pl.
7. Zmiany w Polityce Zwrotów
Polityka zwrotów może być aktualizowana. Wszelkie zmiany będą publikowane na tej stronie. Zalecamy regularne sprawdzanie treści polityki zwrotów.